May 17, 2009

White *** Yang Cun

Tadi dalam tgh hari aku dapat call dari umah. Mak aku cakap ade bungkusan pos untuk aku. Jadi aku suruh saja bonda merasmikan pembukaan bungkusan itu. Hee..dapat hadiah daripada ixor@ sempena kuiz april starbuck beliau itu.hoho..nak taw aku dapat apa?


Boleh pakai masa tidur...

Boleh pakai pergi jalan-jalan

Boleh pakai masa main game

Masa makan pun leh juga


Last skali aku hepi sebab dapat topi ni.. lawa sangat..nanti aku upload gambar nye..siap ada sulaman nama aku lagi..thanks ya Ixora :D

6 comments:

MinHyo said...

waahhh siap melukis lagi.. hebat!! kekekeke

aD said...

@zaT lorh!: hoho :D

IxoR@ said...

Cutenya kartun tu!!!

Cepat cepat....tak sabar nk tgk doku gayakan cap tu. :D

baloot said...

aih, dah tukar theme ke?
cun jugak theme ni.
nampak kemas n simple.
aku suka..

Mohd Hafifi said...

tahniah..dapat hadiah gitew..

aD said...

@ixor@: segan r ixora..nanti send gambar emel nak? he3

@baloot: a,ah..tgn gatal2 last hanco theme..malas nak betulkan balik upload theme ni lak. hehe

@mohdHafifi: Time kasih! cun woo topi tu..nanti la aku update gambr btol topi

Post a Comment

Terasa nak komen? Silakan..