Aug 28, 2009

Tagged By Nedy: Sayang Dia




Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?
- Conteng-conteng..sebab aku panggil lakaran aku sume nye conteng sahaja

Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?
-sketchburuk.blogspot.com em,sebab aku rasa aku nye conteng masih mentah dan buruk itu macam best je. Nak cuba tukar perspektif orang tentang buruk ni..haha


Apakah method penulisan dalam blog anda?
-sukahati..aku tiada penulisan yang berjela, kalo mengarut pun sekajap saja

Pernah terasa nak hapuskan blog anda?
- pernah..masa blog huru-hara..aku ske sgt bereksperimen ngan theme2 baru..pas abis satu2 theme aku try..last2 x sempat backup huru-hara la jadinya

Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang TAG anda ini?
- hoho..special sgt..nak tgk special ke tak just lawat la kat sini..blog ni telah dijaga rapi oleh tuannya dan aku rasa amat bertuah..
blog ni pun aku setup untuk pemilik tu (xleh nak bangga pasal blogspot je pun..haha)

Senaraikan 10 orang yang akan anda TAG
10 budak itam..haha

0 comments:

Post a Comment

Terasa nak komen? Silakan..