Mar 3, 2009

Semalam itu memenatkan





Semalam untuk subjek studio aku dan rakan2 terpaksa redo balik master plan yang kitorang hantar minggu lepas. Perasaan asyik kena redo ni memang tak perlu aku nak sebut...best sangat.. Banyak sangat benda yang terjejas dari segi masa,kos dan tenaga. Tapi lecturer pun lagi la banyak kerja kalo da wat macam tu. Diorang pun terpaksa reassess balik mark kitorang. Aku pun tak pasti program semester ni ade kaitan ngan latihan bekerja dalam tekanan ataupun saja je dorang nak seksa kami. Tapi pape pun memang kitorang da banyak belajar daripada mereka ni. Tak dapat nak dinafikan itu semua tapi kadang-kadang darah muda ni cepat hilang sabar. Aku pun kesian tengok sahabat aku sorang tu. Sebab nak defend idea group kami dia terpaksa kena tembak balik ngan lecturer masa preentation tu. Aku tengok muka dia memang tertekan.Mungkin sebab tak tidur dan letih..masa tu dia kena present kul 4 petang..menunggu dari pukul 10 pagi bukan senang bagi mereka yang dah 5 hari tidak mendapat rehat yang cukup.

0 comments:

Post a Comment

Terasa nak komen? Silakan..