Jul 25, 2009

Fashion Itu Penting?



Adakah fashion itu amat penting bagi kaum wanita?
aku memang x pernah nak amik taw sebab aku memang
gagal kalo masuk bab berfesyen ni. At last aku pakai
je sebarang pakaian yang aku rasakan selesa buat diri yang
tercinta ini. Korang rasa apa yang best dengan fesyen ni? kenapa perlu ada fesyen?
apa kelasnya fesyen ni. huhuu..aku da mati akal nak tulis ape..haha..ok r kawan2..
Salam mesra dari aku sebelum kembali menyambung keje yang terbengkalai kat sebelah ni

4 comments:

hajar DK said...

fashion itu memang penting bagi wanita.. tapi tidak bagi aku.. bak kate britney "im not a girl, not yet a woman".. ngiahaha...

aku pun same cam hang.. aku pakai pe yg ade je.. xde keje aku nak kejar fesyen2 ni.. buang mase n buang duit.. huhu.. sebab tu aku pakai tshet jer.. evergreen.. ngiahahaha...

aD said...

@hajarDK: ntah pape la quote ko bg tu..ha3..
cayalah hajar,kita sekapal..muahaha
comfortable is the priority..yeayh

ika said...

every person has different perspective of fashion.

for me, fashion is to wear what you like, what makes you feel confident to walk around, and most importantly what reflects your personality.

so yeah, i'm into fashion. :D

Admin said...

you got the point there...anything want to add on? em..fesyen itu kool kalau sempoi dan x perlu nak over2..that's from my point of view anyways. :)

Post a Comment

Terasa nak komen? Silakan..