Jan 14, 2010

Siapa Aku?


Korang mungkin takkan mahu tahu siapa aku..tidak mengapa..entri ini sekadar memperkenalkan diriku sahaja. Eh bukan, korang takkan kenal aku hanya berpandukan satu entri sahaja..

4 perkara yang benar dan 1 yang tipu tentang diri aku:
  1. gila tapi waras
  2. tidak suka menipu
  3. sukakan lakaran
  4. hati keras tapi sensitif
  5. sukar dijangka 
Ok..di awal pembabitan aku dengan blog ni aku gunakan nama haxe, haxe infinite, haxe doku dan terakhir doku yang kekal sampai sekarang. Neon ada tanya aku kenapa aku tukar nama dari haxe ke doku. Ni sebab:

h - hanya
a - aku
x - tak
e - emo

kini aku da tak layak pakai gelaran tu sebab emosional semakin menguasai diri...jadi aku tukar kepada doku

d - dulu
o - ok
k - kini
u - ultra-ok

haha..cakap la poyo pun aku pekakkan telinga..korang leh kutuk sekarang..haha..

p/s: aku tipu je pasal maksud tu..haha..

5 comments:

hajar DK said...

haha... dulu hg cakap lain...
hg cakap name hg pdoku..
maksud nye pidok dok U...
gile merepek.. haha...

Doku said...

@hajar DK
hg cam x kenal aku je..merepek tu kan bagus untuk imaginasi..haha..

azree said...

azree dari kumpulan oren.. www.komuniti-blogger.com..... register okey

heatzik said...

haha
aku ingatkan ko nie peminat digimon...ala..kan ader nama dokumon..(spider)..

ko ader plan nak tukar name lpas nie kew??

Doku said...

@heatzik
haha..digimon aku layan masa skola je..haha..

Post a Comment

Terasa nak komen? Silakan..