Dec 15, 2009

Silence is Golden


Mode: Tengah buat keje
Nak minta pendapat korang sket,
logo kat bawah ni ok tak?
Ni pasal seminar landskap yang batch kami
kena uruskan semester ni. Ni tengah cari idea..buntu2..
Sebarang komen dan cadangan amat dialu-alukan..



p/s: 2 sketch yang diedit hanya nukilan aku yang
tengah serabut buat kerja..haha..

4 comments:

hajar DK said...

logo tu ok.. tapi kurang 'menyengat' ar..
huhu... sile tambahkan lagi sengatan.. mungkin sebab kaler die kurg menyerlah.. huhu.. xtaw ar.. aku bagi pandangan je.. heheh

Doku said...

@hajar DK: Em.ko nak sengat pe? aku bagi letak tanduk kerbau kat logo tu best x? haha..okeh..pandangan anda diterima..akanku baiki lagi..ade lg komen part lain x?

hajar DK said...

mane leh letak tanduk kerbau..lagi xsesuai.. ngahaha...
apesal kelopak die ade 4 je ? ade pape makne ke?

Doku said...

hajarDK: Jgn percaya, xkan aku knk letak tanduk, mau kena tanduk ngan lecturer dulu. ha3.ko ade perasan "x" kat tgh kelopak daun tu x? tu maksud no 10 dalm roman..

Post a Comment

Terasa nak komen? Silakan..