Apr 22, 2010

Contest Specticular Specky

Sedang asyik melakukan rondaan a.k.a blogwalking tiba-tiba aku ternampak entri kat blog Kisah Cik Paro berkenaan contest ni. Sebab syarat yang dikenakan cukup mudah menyebabkan aku yang kebosanan ni pun turut serta bagi memeriahkan contest beliau. Ha3..macam la aku ni watak penting sangat.

 Untuk gambar versi aku pakai spek..eh, bukan aku memang pakai ke spek? ha3. Nah kat bawah:
Walaupun kelihatan agak poyo dan tidak berperasaan ni gambar yang boleh dikira dalam kategori mimik muka versi keras kerana aku konpius nak senyum mahupun buat muka ganas. Jadi setelah ditangkap gambar maka nilah hasilnya. Apa korang rasa ngan gambar ni..?(puji la sket..ha3)


Ok..boleh gelak mahupun kutuk..aku benarkan..ha3.Kembang tak hidung aku lam gambar kat atas? aku malas nak edit lama2 so aku wat simple editing je. Kalau edit betul-betul nanti terlebih handsome bergaya lak aku nanti..Baik sungguh aku hari ni. ha3..da tak muat bakul aku nak angkat.

Ok2..meh lagi sapa2 berminat nak join. Korang leh ushar syarat mudah yang dia kenakan kalo nak join contest ni. Klik kat gambar gadis jelita yang memakai spek yang sepesen cam aku kat atas ni.

p/s: Aja dan Mar, sila join bagi memeriahkan majlis. Jangan biarkan aku poyo sorang2..ha3.

10 comments:

mokteh said...

the second picture is just nice...
haha

Pepel BoNda AmaNi said...

den xpake spek leh masuk dak? hehehehe

Admin said...

@Mokteh
Ha3.trimas2.. :)

@Pirplelicious love:
Bleh je. pakai spek itam pun boleh noo..ha3.

Unknown said...

ngahaha.. segan ar aku nak buat cam hg.. xpe2.. aku sentiasa menyokong kepoyoan hg.. dun wori..

Anonymous said...

dah terjah..
tunggu keputusan juri ok!!
gud luck!!

Admin said...

@Hajar DK
hg pandai segan ke hajar? haha

Admin said...

@miloicekaw1119
okeh pihak organizer
thanks sudi ushar.. :)

cik FIFFY said...

nice spek la..
sgt cool yer..huhu

Admin said...

@efyna.pinkladies
owh trimas.. ha3 :)

Syuzana Abd Halim said...

hye...saje nak melawat peserta contest cik paro..good luck..

Post a Comment

Terasa nak komen? Silakan..