Apr 18, 2010

Teka-teki



Apa yang aku cuba luahkan? sila komen..trimas

8 comments:

Mardhiah said...

kebosanan duk umah lalu ambik pensel dn sketch lukisan kt atas tu..

XP

.:cEmmAh:. said...

nak bunuh orang..~.~

hajarDK said...

ces.. tu je ke teka teki die?
aku punye la eksaited menjengok.. huhu...
jawapan die, hang cube untuk membuat animation satu hari nanti dan itu adelah salah satu watak die. huhu...

Doku said...

@6761701545308940316.0
Honestly aku xtaw..ha3..aku pernah tengok pose ni somehere pastu try luahkan ngan gaya sendiri..

Doku said...

@.:cEmmAh:.
betul gak tu..ha3

Doku said...

@hajarDK
Ha3..ko ingat aku nak bagi teka teki tahap dea sangat ke? haha
owh..animation? bukan ko ke yg akan wat? ha3

hajar DK said...

@4774739628663256496.0
haha.. aku tak dapat2 pun lagi mendenye.. nak buat camane.. huhu

Doku said...

@hajarDK
lor..kesian..ko kenal afif sauffie? cari dia then mintak..ha3

Post a Comment

Terasa nak komen? Silakan..